| Auteur |
Bericht |
RussianBeauty Sweet member
|
Geplaatst: Do mrt 11, 2010 19:46 Onderwerp: |
|
|
| xNoticed schreef: |
Ik gebruik mijn ripe peach elke dag sinds ik 'm heb. Ik ben nog noooit zo'n geweldige blush tegen gekomen, deze wérkt gewoon op mijn wangen.  |
Haha, wrijf dit er nog maar lekker in...
|
|
| Naar boven |
|
|
xNoticed Lovely member
|
Geplaatst: Do mrt 11, 2010 19:52 Onderwerp: |
|
|
Alsof ik er daarmee wil inwrijven dat sommige meiden 'm niet hebben kunnen bemachtigen... Als je dat werkelijk denkt: nee, wat was niet mijn bedoeling.
Ik hoop zeker voor de dames die pech hebben gehad dat er een permanente lijn blush ombres komt.
|
|
| Naar boven |
|
|
Nini Beautiful member
|
Geplaatst: Za mrt 13, 2010 19:26 Onderwerp: |
|
|
Heb niks meer gekocht van deze collectie,
voor de meiden die de ripe peach hebben gemist, ik denk dat ze de collectie nog een keer aanvullen, dus misschien kunnen jullie even bellen naar de MAC pro?
|
|
| Naar boven |
|
|
Miss_M Darling member
|
Geplaatst: Za mrt 13, 2010 21:16 Onderwerp: |
|
|
Vanmiddag eindelijk tijd gevonden om bij de Bijenkorf deze collectie te bekijken. Ik had maanden lang naar deze collectie uitgekeken, maar eenmaal bij de displays vond ik bepaalde dingen toch ietsje tegenvallen, vooral de lipsticks en e/s vond ik niet supergeweldig.
Ik heb uiteindelijk alleen de Azalea Blossom blush, Cha Cha lipglass en Perky e/s gekocht. Ik had ook graag de Ripe Peach blush gewild, maar die was hier in R'dam natuurlijk ook al uitverkocht, dus het zou inderdaad leuk zijn als deze blushes in het vaste assortiment kwamen
|
|
| Naar boven |
|
|
RussianBeauty Sweet member
|
Geplaatst: Zo mrt 14, 2010 11:36 Onderwerp: |
|
|
| Nini schreef: |
Heb niks meer gekocht van deze collectie,
voor de meiden die de ripe peach hebben gemist, ik denk dat ze de collectie nog een keer aanvullen, dus misschien kunnen jullie even bellen naar de MAC pro? |
Ik ben afgelopen vrijdag bij de Bij in Amsterdam geweest en zij hebben mij verteld dat de blushes niet meer nabesteld zullen worden.
Ik vond trouwens een heleboel producten echt tegenvallen.
|
|
| Naar boven |
|
|
Kristin Sweet member
|
Geplaatst: Zo mrt 14, 2010 17:24 Onderwerp: |
|
|
| Ik heb een Ombre Riped Peach gekocht en ben er erg blij mee. Verder vond ik de kleurtjes erg mooi van de e/s-en maar heb niets gekocht verder omdat ik veel kleuren op andere kleuren uit de vaste collectie vond lijken en ik als ik dan een e/s koop, dan wil ik er altijd meer dus ik heb het bij de blush gelaten. Stiekem ben ik wel benieuwd naar die pigments maar in youtube reviews wordt gezegd dat ze moeilijk zijn om mee te werken. Nu ben ik nog niet zo'n pro in make-up dus ik durf het niet te kopen.. Die groene/oranje/gele stack vond ik wel erg mooi!
|
|
| Naar boven |
|
|
xNoticed Lovely member
|
Geplaatst: Ma mrt 29, 2010 16:05 Onderwerp: |
|
|
Voor iedereen die 'm nog wil hebben:
Azalea Blossom is nog wel beschikbaar in Groningen bij de Douglas. Vandaag heb ik 'm gekocht en ik zag dat er nog een stuk of 3 over waren.
|
|
| Naar boven |
|
|
Jeanine Adorable member
|
Geplaatst: Do apr 01, 2010 01:26 Onderwerp: |
|
|
| Dames.... Ripe Peach, is 'ie nog ergens in NL ???
|
|
| Naar boven |
|
|
Mien Wonderful member
|
Geplaatst: Do apr 01, 2010 17:44 Onderwerp: |
|
|
| Denk het eigenlijk niet, hier in Den Haag wassie snel uitverkocht en van wat ik heb gehoord op andere plekken ook.
|
|
| Naar boven |
|
|
xNoticed Lovely member
|
Geplaatst: Ma apr 05, 2010 12:38 Onderwerp: |
|
|
| Ik verwacht 't ook niet! Helaas!
|
|
| Naar boven |
|
|
lieze Sweet member
|
Geplaatst: Di apr 06, 2010 23:25 Onderwerp: |
|
|
| xNoticed schreef: |
Voor iedereen die 'm nog wil hebben:
Azalea Blossom is nog wel beschikbaar in Groningen bij de Douglas. Vandaag heb ik 'm gekocht en ik zag dat er nog een stuk of 3 over waren. |
vandaag nog 4
|
|
| Naar boven |
|
|
Mien Wonderful member
|
Geplaatst: Di apr 06, 2010 23:55 Onderwerp: |
|
|
Zo wat een verschil zeg, hier zijn ze al tijden weg! Super dat je 'm dan toch nog te pakken hebt!
|
|
| Naar boven |
|
|
|