Lushious Beauty Talk Forum Index Lushious Beauty Talk
Het forum dat hoort bij de Nederlandse Beauty Blog, Lushious Beauty, praat hier gezellig met met mede beauty liefhebbers!

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   
  Doneer!Doneer!    ThuisThuis   
Hoeveel geven jullie gemiddeld uit per maand aan make-up???
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende  :| |:

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Lushious Beauty Talk Forum Index -> We want more......dit is mijn wishlist!
Auteur Bericht
joootje
Sweet-as-honey member

BerichtGeplaatst: Wo nov 25, 2009 13:02    Onderwerp: Hoeveel geven jullie gemiddeld uit per maand aan make-up??? Reageer met quote

Hier even een hele onbeschofte vraag.. Wink
Daar ben ik wel erg benieuwd naar,
wat zijn jullie maandelijkse uitgaven
aan alle verslavende producten...??!!

Bij mij valt het tot nu toe nog aardig mee...
rond de 150 euro per maand.. maar dat
is incl. alle verzorgingmiddelen
zoals shampoo, haarlak, tandpasta alles.
Maar goed. Nu ben ik ook een groentje en nog lang geen PRO Very Happy
en ben ik bezig met het verzamelen van een mooie verzameling..

Laatst aangepast door joootje op Ma nov 30, 2009 12:32, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
brennie013
Lovely member

BerichtGeplaatst: Wo nov 25, 2009 13:59    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind dat nogal veel voor iemand die geen pro is!!!
Ik ben dol op make up hoor en iedereen heeft natuurlijk zijn eigen budget, maar 150 euro.... tuurlijk heeft iedereen weleens een uitschieter en ik denk dat je vast niet de enige bent.

Ik denk dat ik zo'n 50 euro uitgeef.

Wat ik me altijd afvraag is hoe lang iedereen met zijn make up doet aangezien er een houdbaarheids datum op zit en ik soms paletten enz zie van jaren terug!?
Naar boven
lady_loves_mac
Wonderful member

BerichtGeplaatst: Wo nov 25, 2009 14:04    Onderwerp: Reageer met quote

nou wou net zeggen ik vind het ook een hoop geld nog hoor, ik zit daar niet ver boven denk ik.
Naar boven
joootje
Sweet-as-honey member

BerichtGeplaatst: Wo nov 25, 2009 14:13    Onderwerp: Reageer met quote

haha dat is ook behoorlijk veel inderdaad...
vorige jaren bestede ik niet meer dan 25 euro aan make up.
Maar ik ben sinds 2009 bezig om een mooie collectie te verzamelen. Van de producten die ik echt mooi vind en fijn vind om mee te werken. Meestal koop ik niet 1 ding. Maar een kleine collectie. Bijv. The new Christmas look van Dior.
- lipgloss
- e/s palet
- nagellak
- style liner

enzz.. en dan ben ik het er wel weer aan kwijt. haha
Naar boven
Ella
Gorgeous member

BerichtGeplaatst: Wo nov 25, 2009 14:31    Onderwerp: Reageer met quote

meestal tussen de 50 en 100 euro. Kan ook zomaar een maand bijna niks zijn of alleen iets wat op is. Ik tel dingen als shampoo, deodorant e.d. wel mee. Anders kom ik niet aan de 100 euro.

Moet echt zeggen dat het steeds minder wordt, ik word elke dag zo op alle nieuwe productjes gedrukt dat op het moment dat ik in de winkel sta er wel op uitgekeken ben en eigenlijk ook altijd wel iets kan bedenken wat ongeveer hetzelfde is.

Creme e.d. hoef ik niet te kopen, dat krijg ik van mijn werkgever Wink Daar spaar ik dus wel aardig wat geld mee...
Naar boven
sharon3t
Cute member

BerichtGeplaatst: Wo nov 25, 2009 14:41    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb pas mijn hele make-up kast opgeruimd en spulletjes waarvan ik dacht dat ze inmiddels wel over de houdbaarheidsdatum heen waren weggegooid. Ik heb nu niet meer zoveel over dus ik ben weer flink aan het inkopen en ik heb natuurlijk ook make-up op mijn sinterklaaslijstje geschreven.
Ik denk dat ik normaal zo rond de €50/€75 per maand zit, dan heb ik er ook de kosten van reinigers/kwasten etc. bijgeteld. Deze maand heb ik zeker €100/€150 uitgegeven voor nieuwe spulletjes en de merken die ik nu gebruik zijn wat duurder
Naar boven
Cindy
Wonderful member

BerichtGeplaatst: Wo nov 25, 2009 14:43    Onderwerp: Reageer met quote

EUR 150,= vind ik ook best veel !
Ik geef het zelf ook weleens uit in een maand, maar dat is dan bij een nieuwe MAC collectie ofzo.
Maar lang niet iedere maand.
Ik denk meestal zo rond de EUR 50,=
En soms komt daar dan bv een nagellakbestelling bij, of wat bodystuff, Lush bv, bij een internet shop. Maar dat is lang niet iedere maand.
Naar boven
Aimishu
Darling member

BerichtGeplaatst: Wo nov 25, 2009 14:48    Onderwerp: Reageer met quote

150 IS veel maar het ligt er ook aan welke producten je koopt toch?

Ik bedoel ik koop veel MAC en als ik in de uitprobeer fase zit, zit ik er toch wel vaak aan. Ligt er ook aan als er bijv een nieuwe collectie uitkomt.
Ik denk dat ik rond de 100 a 115 zit. Soms een maand niks en volgende maand weer veel.
Naar boven
lady_loves_mac
Wonderful member

BerichtGeplaatst: Wo nov 25, 2009 15:11    Onderwerp: Reageer met quote

nou ik hoop lang niet altijd mac hoor en zit nog altijd rond de 150 Wink
Naar boven
wenvers
Lushious moderator

BerichtGeplaatst: Wo nov 25, 2009 15:14    Onderwerp: Reageer met quote

Bedoel je met make up echt cosmetica (lipstick, blusher, es etc) of ook douchegel, shampoo, dagcreme, bodylotions etc?
Naar boven
Nini
Beautiful member

BerichtGeplaatst: Wo nov 25, 2009 15:29    Onderwerp: Reageer met quote

De mac collecties zijn bij mij elke keer weer dure uitgaven, en ze blijven maar komen.
dus elke maand veel! Grapje/Razz
Naar boven
Bientje
Sweet-as-honey member

BerichtGeplaatst: Wo nov 25, 2009 19:18    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, maar volgens mij wil ik het ook niet tot in de puntjes bewust weten Wink

Deze maand zeker over de € 100, pinkzapoppin van de MMM collectie van Mac en wat besteld bij lush en een sigma brush set en een boek dan gaat het al hard. Embarassed Maar ik geef meestal wel echt minder uit per maand gelukkig..

Alhoewel al die herziene idee-en om mijn make-up op te bergen ook wel sneaky wat kosten met zich mee brengen. Cool
Naar boven
Menie
Wonderful member

BerichtGeplaatst: Wo nov 25, 2009 19:24    Onderwerp: Reageer met quote

Hier was al eens een topic over... kan het niet meer vinden!

Bij mij wisselt het erg en hangt heel erg af met hoeveel ik die maand heb kunnen werken. Dus het varieert tussen de 20 en 50 euro zo ongeveer?
Naar boven
Sandra1900
Wonderful member

BerichtGeplaatst: Wo nov 25, 2009 19:26    Onderwerp: Reageer met quote

Menie schreef:
Hier was al eens een topic over... kan het niet meer vinden!
Bij mij wisselt het erg en hangt heel erg af met hoeveel ik die maand heb kunnen werken. Dus het varieert tussen de 20 en 50 euro zo ongeveer?

Ja van Vanillaa geloof ik met zo'n mooi schema etc.? Kon hem ook niet vinden Wink
Naar boven
Kaya-Quintana
Adorable member

BerichtGeplaatst: Wo nov 25, 2009 20:08    Onderwerp: Re: Hoeveel geven jullie gemiddeld uit per maand aan make-up Reageer met quote

joootje schreef:
Hier even een hele onbeschofte vraag.. Wink
Daar ben ik wel erg benieuwd naar,
wat zijn jullie maandelijkse uitgaven
aan alle verslavende producten...??!!

Bij mij valt het tot nu toe nog aardig mee...
rond de 150 euro per maand.. Maar goed.
Nu ben ik ook een groentje en nog lang geen PRO Very Happy

Ik zit ook rond de €150 per maand. Soms iets meer of minder. Het ligt eraan of ik veel leuke/handige dingen heb gezien of niet. Door mijn werk zie ik ook altijd alles als eerst binnen komen dus dan word je helemaal gek gemaakt. Het werkt verslavend... zucht...
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Lushious Beauty Talk Forum Index -> We want more......dit is mijn wishlist! Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende  :| |:
Pagina 1 van 5

Gehost door MessageBoard.nl